onsdag 10 september 2008

På ingång, åter igen.

Efter vilda debatter med läraren om hur mycket en introduktion med bloggkvalitet måste innehålla, så har jag fått order om att jag ska lägga upp en kort presentation och en mer klar sammanfattning på vad jag kommer blogga om i framtiden...

Jag är elev nr.8 (efter namnordningen på närvarolistan) och mer behöver ni inte veta om mig förutom att mitt bloggande endast uppdagades för en stor Samhälle C uppgift som, tidigare nämnts, lades upp av den uppfinnesrika och berömda Stefan Nordqvist.

De samhällsbekymmer som jag mest hoppas på få lyfta fram och blogga om kommer nog mestadels bestå av politik samt vidareutvecklade ting av detta ämne. Jag kan nog redan nu framföra en ursäkt för framtrida avvikelser från ämnet då jag antagligen kommer glida in på andra nyhetsbevakade ämnen som t.ex. den nyinvigna partikelmaskinen eller nyheter som; "vem var det som sprängde bilbomben" i landskrona.

3 kommentarer:

Jonny sa...

Jag måste erkänna Oscar det var jag som sprängde bomben, my brother from another mother var skylig mig lite pengar.

Anonym sa...

det är ju alltid intressant huruvida det var någon som sprängde bilen, eller om den helt enkelt bara var självmordsbenägen..

Anonym sa...

var det bilen som var självmordsbenägen, eller...?